Klantenservice

Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Staat je vraag er niet bij neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier rechts.

1 Algemene vragen
1.1 Hebben jullie een winkel waar ik langs kan komen?

Maak vrijblijvend een pasafspraak.

Wil je graag komen passen, verschillende modellen uitproberen? 

We hebben geen winkel maar bieden wel de mogelijkheid om alle modellen waar je belangstelling naar uit gaat op je gemak en vrijblijvend te komen passen op afspraak in ons magazijn te Purmerend.

Afspraken zijn mogelijk van maandag t/m vrijdag tussen 11.00 en 16.00 uur.
 

Hoe gaat het in zijn werk:

1.
Neem contact  op met Margreet voor het maken van een afspraak : 06-20544843 of per email aan info@meisjesfeest.nl

2.
Geef ons minimaal drie werkdagen voor de afspraak de modellen door waar je belangstelling naar uit gaat. Dit kun je doen door een bestelling te plaatsen via de site, zo zijn de modellen direct voor je gereserveerd en kan men in het magazijn de kleding voor je verzamelen. Kies bij betaalwijze voor de optie vooruitbetalen via bankoverschrijving,  geef vervolgens bij de opmerkingen aan dat je een pasafspraak hebt met de datum en tijd.

Alles is vrijblijvend, je hoeft natuurlijk niets  vooruit te betalen, de order wordt uitsluitend gebruikt om de kleding voor je te reserveren en te verzamelen.

3.
Het is handig om de bovenwijdte van de kinderen aan ons door te geven, dan kunnen wij nog even kijken of we ook een maatje groter of kleiner uit het magazijn voor je moeten meenemen, stuur deze gegevens door per email aan info@meisjesfeest.nl , geef ook hierbij de datum en tijd van de afspraak door om verwarring te voorkomen.

4. Neem gerust iemand mee, we hebben alle ruimte en tijd voor jullie

  

Margreet:  0620544843 

 

Je kunt contant betalen of  via Ideal etc.  (neem een evt.  kaartlezer/scanner voor internetbankieren mee).  

Pinnen is vooralsnog niet mogelijk.

1.2 Hoe zit het met Privacy?
Wij houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de geldende privacy regels zoals die gesteld zijn in de Nederlandse wet. Wij geven je persoonlijke gegevens niet weg. We gaan zorgvuldig met je gegevens om.
2 Verzenden
2.1 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten voor onze rekening bij een bestelling boven Euro 50,--

Voor Buitenlandse zendingen zijn de verzendkosten gratis bij een bestelling boven Euro 100,--

2.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We streven naar verzending binnen 24 uur op werkdagen zodra wij je betaling of akkoord op je betaling hebben ontvangen. Bij grote drukte kan er max 3 werkdagen vertraging zijn.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Track & Trace code van GLS, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.
2.3 Kan ik mijn bestelling ophalen?
Helaas kan de kleding niet worden opgehaald, alle kleding ligt in ons centrale magazijn klaar voor verzending, er is niemand aanwezig om je te woord te staan c.q. met je af te rekenen.
3 Retourneren / Ruilen
3.1 Kan ik een artikel retour zenden?
Mocht een artikel om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoen dan mag dit altijd retour, het aankoopbedrag wordt terug gestort op je bankrekening. 

je kunt retouren aanmelden via je account.
3.2 Kan ik een artikel ruilen?
Om het retourtraject efficiënt te laten verlopen wordt er niet geruild in de traditionele zin, je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen.
Retour zenden met teruggaaf van het aankoopbedrag is natuurlijk wel mogelijk zie hiervoor ons retourbeleid.
3.3 Wat kan ik doen als mijn bestelling gebreken vertoont?
Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u het artikel retourneren zie hiervoor ons retourbeleid
3.4 Kan ik de kleding op zicht ontvangen?

Je kunt de kleding bestellen op rekening (Klarna) met betaling achteraf, de adminsitratiekosten (3,95) en evt. verzendkosten blijven wel voor eigen rekening.

4 Specifieke vragen over artikelen
4.1 Kan ik de maten van de kleding opvragen?
We kunnen de kleding niet voor je nameten, alle kleding ligt in klaar voor verzending geseald in ons centrale magazijn. Zie hiervoor de maattabellen, bij enkele items staan de opgementen genoemd bij het kledingstuk
4.2 Wanneer begint de uitverkoop?
Er zijn verschillende momenten door de seizoenen heen waarop wij de kleding afprijzen, daar is geen vaste datum voor.
Je blijft op de hoogte van alle acties en prijsverlagingen door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.
4.3 Ik zie dat het artikel inmiddels goedkoper is geworden, krijg ik het verschil verrekend?
Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om producten af te prijzen. 
Je bepaalt als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. 
Je hebt geen recht op teruggaaf van het prijsverschil als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.
Neem contact op
* Verplichte velden