Klantenservice

Hieronder vind je de meest gestelde vragen.

Staat je vraag er niet bij neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier rechts.

1 Algemene vragen
1.1 Hebben jullie een winkel waar ik langs kan komen?

Maak vrijblijvend een pasafspraak.

Wil je graag komen passen, verschillende modellen uitproberen? 

We hebben geen winkel maar bieden wel de mogelijkheid om alle modellen waar je belangstelling naar uit gaat op je gemak en vrijblijvend te komen passen op afspraak in onze showroom te Purmerend.

Hoe gaat het in zijn werk:

1.
Neem contact  op met Margreet voor het maken van een afspraak via whatsapp klik hier

of per email aan [email protected]

2.
Geef ons minimaal drie werkdagen voor de afspraak de modellen door waar je belangstelling naar uit gaat. Dit kun je doen door een bestelling te plaatsen via de site, zo zijn de modellen direct voor je gereserveerd en kan men in het magazijn de kleding voor je verzamelen. Kies bij verzendmethode voor de optie afhalen,  geef vervolgens bij de opmerkingen aan dat je een pasafspraak hebt met de datum en tijd.

Alles is vrijblijvend, je hoeft natuurlijk niets  vooruit te betalen, de order wordt uitsluitend gebruikt om de kleding voor je te reserveren en te verzamelen.

3.

Neem gerust iemand mee, we hebben alle ruimte en tijd voor jullie

  

Margreet whatsapp klik hier

Pinnen is mogelijk.

1.2 Hoe zit het met Privacy?
Wij houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en de geldende privacy regels zoals die gesteld zijn in de Nederlandse wet. Wij geven je persoonlijke gegevens niet weg. We gaan zorgvuldig met je gegevens om.
2 Verzenden
2.1 Hoeveel verzendkosten moet ik betalen?

Verzendkosten worden automatisch berekent aan de hand van het volume van het pakket.

Voor Buitenlandse zendingen zijn de verzendkosten afhankelijk van het volume en het land van ontvangst

2.2 Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden binnen 2 tot 5 werkdagen na ontvangst verzonden.
Je ontvangt een bevestiging per e-mail als wij je betaling binnen hebben en zodra je bestelling verzonden wordt. In deze laatste e-mail vind je ook een Track & Trace code, zodat je zelf kunt nagaan wanneer je je bestelling ontvangt.

2.3 Kan ik mijn bestelling ophalen?

Je kunt je bestelling op afspraak afhalen bij onze showroom in Purmerend

3 Retourneren / Ruilen
3.1 Kan ik een artikel retour zenden?

Mocht een artikel om welke reden dan ook niet aan je verwachtingen voldoen dan mag dit altijd retour, het aankoopbedrag wordt terug gestort op je bankrekening. 

je kunt retouren aanmelden via je account.

 

 

3.2 Kan ik een artikel ruilen?
Om het retourtraject efficiënt te laten verlopen wordt er niet geruild in de traditionele zin, je kunt altijd een nieuwe bestelling plaatsen.
Retour zenden met teruggaaf van het aankoopbedrag is natuurlijk wel mogelijk zie hiervoor ons retourbeleid.
3.3 Wat kan ik doen als mijn bestelling gebreken vertoont?
Wanneer een artikel onverhoopt beschadigd arriveert of gebreken vertoont, kunt u het artikel retourneren zie hiervoor ons retourbeleid
4 Specifieke vragen over artikelen
4.1 Kan ik de maten van de kleding opvragen?

We kunnen de kleding evt. voor je nameten, Zie hiervoor de maattabellen, bij enkele items staan de opgemeten genoemd bij het kledingstuk

4.2 Wanneer begint de uitverkoop?
Er zijn verschillende momenten door de seizoenen heen waarop wij de kleding afprijzen, daar is geen vaste datum voor.
Je blijft op de hoogte van alle acties en prijsverlagingen door je aan te melden voor onze nieuwsbrief.
4.3 Ik zie dat het artikel inmiddels goedkoper is geworden, krijg ik het verschil verrekend?
Een ondernemer is volgens de Nederlandse wet vrij om producten af te prijzen. 
Je bepaalt als consument zelf wanneer je tot aankoop overgaat. 
Je hebt geen recht op teruggaaf van het prijsverschil als korte tijd later een al aangeschaft product afgeprijsd blijkt te zijn.